Hur reklamerar jag mitt köp?

Senast uppdaterad 2024-04-19 11:06

Problem

Hur reklamerar jag mitt köp?

Lösning

Vi lämnar 3 års reklamationsrätt på våra produkter och önskar du reklamera en vara köpt från AEG.se eller Electrolux.se så behöver du kontakta oss för att göra en felanmälan. Vi kommer hjälpa dig med en bedömning och eventuell åtgärd.

Viktigt är att du har inköpsbevis, kvitto eller orderbekräftelse tillgängligt vid reklamationstillfället.


Information om ångerrätt
Ångrar du ditt köp så finns det andra villkor än vad som gäller en reklamation. Mer info om ångerrätt på köpt vara hittar du via länken nedan:

Electrolux:
https://www.electrolux.se/sv-SE/support/1368121/
AEG
https://www.aeg.se/sv-SE/support/1368121/


Följ länkarna nedan för att kontakta oss eller om du vill läsa mer om dina villkor:

Electrolux
https://www.electrolux.se/overlays/shop-terms-and-conditions/

AEG
https://www.aeg.se/overlays/shop-terms-and-conditions/

Reservdelar & tillbehör
Reservdelar & tillbehör

Beställ originalreservdelar och tillbehör till din produkt från AEG och få det levererat med post snabbt och billigt.