Köp direkt från AEG Online
Trygghet hela vägen
När du köper en produkt direkt från AEG Online lämnas ingenting åt slumpen. Vi vill göra din upplevelse hos oss så enkel och smidig som möjligt för att du ska kunna känna dig trygg med ditt köp.
Vi har tilläggstjänster såsom bortforsling av din gamla produkt och installation av din nya. Allt för att förenkla för dig.
-
Ingår - Hemleverans med inbärning av vitvaror för din bekvämlighet.*
-
Tillval - Installation av vitvaror vid samma tillfälle som leveransen.*
-
Tillval - Vi bortforslar dina gamla vitvaror för återvinning mot en kostnad på 299 SEK.*
*Gäller inte öar som inte är tillgängliga via biltransport, Trafikverkets gratisfärjor räknas som passabel väg. Installation av inbyggnadsprodukter med snickerilucka omfattas ej. Gäller inbyggda kylar, frysar och diskmaskiner.
5 års garanti
När du handlar på AEG.se får du 5 års garanti på alla vitvaror. Här kan du läsa mer om vad som omfattas av garantin och få svar på de vanligaste frågorna.
En trygg köpprocess
När du köper en produkt från AEG har du 30 dagars öppet köp och fri retur. Detta innebär att du kan ångra köpet inom 30 dagar från den dag du har mottagit varan förutsatt att varan är oanvänd och i sin originalförpackning.
> Läs mer om fullständiga köpvillkor
Leverans till dig
Vi vill göra det så enkelt som möjligt för dig att börja använda dina nya produkter du köpt från oss. Därför ingår alltid hemleverans med inbärning om du köpt en vitvara, samt leverans till postombud om du köpt mindre produkter från oss.*
*Gäller inte öar som inte är tillgängliga via biltransport, Trafikverkets gratisfärjor räknas som passabel väg.
> Läs mer om våra leveransvillkor
Installerat och klart
När vi levererat din nya vitvara ska du självklart kunna börja använda den direkt. Därför ingår alltid hemleverans. Vi har även tilläggstjänster i form av installation av din vitvara och bortforsling av din gamla produkt, allt för att förenkla ditt köp.*
Kom ihåg att boka tjänsten Installation, samt tjänsten Bortforsling av dina gamla vitvaror för återvinning i din beställning om dessa tjänster önskas.
*Gäller inte öar som inte är tillgängliga via biltransport, Trafikverkets gratisfärjor räknas som passabel väg. Installation av inbyggnadsprodukter med snickerilucka omfattas ej. Gäller inbyggda kylar, frysar och diskmaskiner.
> Läs våra installationsvillkor
För dig som redan köpt en produkt
Här samlas all information du kan behöva när du handlat hos oss – oavsett om du undrar över våra köpvillkor, vill skriva en recension eller ska registrera en produkt. Upptäck hur du får ut det mesta av ditt köp! Med praktiska tips och upplysningar vill vi öka tryggheten för varje kund.
Vi är här för dig
Vår duktiga support och kundservicepersonal är nära till hands. Vi kommer att göra vårt yttersta för att tillgodose dina behov och hjälpa dig när du behöver det. Du kan kontakta oss via chat eller telefon.
Telefon: 0771-76 76 76
Kundtjänst för köp gjorda på AEG.se
måndag-torsdag 09.00-16.00
fredag 09.30-16.00
E-post: info.webshop@electrolux.com
Du kan läsa mer på vår supportsida här.
Kundtjänst för allmänna frågor och svar
måndag-fredag 08.00-17.00